Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 11 december 2012

Snö snö snö

Men alltså är detta på riktigt? SMHI har gått ut och sagt att vi kunde få upp till 1 dm till i morgon bitti, var ute nyss och skottade trots att det fortfarande snöar. Det var redan 1 dm där det var som tunnast och minst 3 dm där det var som tjockast. Jag säger bara det, när ska det sluta snöa så in i bomben? Min rygg och höfter klarar inte av detta eviga skottande.

Snälla snälla jultomten, jag vill ha en snöslunga eller en karl som skottar min gård. ;-)

Ha det så bra i snövädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar