Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 5 december 2012

Mot nya äventyr!

I slutet av förra veckan fick jag ett personligt erbjudande från företaget för att avsluta min anställning pga arbetsbrist. Efter noga övervägande och samtal med facket har jag beslutat mig att tacka ja till detta. Idag undertecknade vi avtalet och fredag blir min sista dag på kontoret. Jag kommer alltså att vara arbetsbefriad under uppsägningstiden och sista anställningsdag är 16/3-2013. Utöver det får jag ett avgångsvederlag på 2,5 månadslöner. Så nu ska jag söka mig mot nya äventyr, skönt att ha lite tid på sig att kunna söka jobb på heltid innan man måste börja stämpla, förhoppningsvis har jag fått jobb innan dess.

Ha en riktigt bra onsdag i snöovädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar