Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 18 december 2012

Ögoninflammation igen!

Igår ringde de från dagis och sa att det rann var ur ögonen på Lucas igen, jag ringde HC direkt och fick en läkartid. väl där tänkte han bara skriva ut salva igen, men jag bråkade lite på honom så till slut ringde han ögonjouren. Där sa de att han skulle skriva ut salva och skicka en remiss till de för utredning varför han får ögoninflammationer hela tiden. Dessutom hade han ryggen full i utslag så vi fick köpa hydrokortison och den hjälpte riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar