Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 1 december 2012

Barnfri helg

Denna helgen är det barnfritt och ungdomsfritt här hemma, även om Sofie kommer hit och äter middag ikväll. Jag hade tänkt slipa barnens sovrum, men jag nöjer mig med att ha hunnit gå igenom alla deras leksaker och rensat ut lite samt få upp adventsstakar och julgardiner. Snart är det jul!

Och snö har vi fått i mängder. Säkert total 50 cm vid det här laget, ska snart ut och skotta 3:dje gången sedan igår morse och snöar gör det fortfarande. Dock inte riktigt lika mycket som igår, men det ska fortsätta snöa till i morgon bitti har jag hört på vädret. Hoppas hoppas denna snö får ligga kvar till jul nu.

Adventskalender är det idag också, första avsnittet! Ha en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar