Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 9 december 2012

Helg i Hofors!

Då var denna helgen över också. Den tillbringades i Hofors hos mina föräldrar, tänk om vi bodde lite närmare varandra så vi kunde träffas oftare. Hur som haver så har vi haft en bra helg trots att barnen varit riktigt elaka mot varandra med jämna mellanrum hela helgen. I lördags bakade vi pepparkakor, kolakakor och drömmar. Idag har vi bakat något nytt recept som skulle likna wienerbröd, allt blev kanongott!

I lördags skjutsade pappa iväg Sofie till Sandviken för att hon skulle gå på Scorpions, 24 hämtade vi henne och hon var riktigt nöjd med konserten.

I morgon är första dagen på resten av mitt liv, träna, skriva in mig på AF, leta jobb, shoppa klart julklappar, slå in dessa, ringa om trimning av Nikki mm mm.

Ha en riktigt bra avslut på helgen och en bra start på nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar