Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 22 oktober 2012

Oj oj oj vad tiden går fort.

Idag är det 22 oktober om två dagar är det exakt 2 månader till julafton! =O Det känns helt sjukt.

Lucas blev hemskickad i torsdags em med ögoninflammtion. Hela eftermiddagen/kvällen var det inte mycket att torka. Men ok han fick vara hemma fredagen för säkerhets skull, Jonas säger att han inte torkat honom något alls fre o lör. Men på söndag em slog det till och han fick jätte mycket var i ögonen att torka. Hade tom feber på kvällen så idag har han fått vara hemma. Fått torka en hel del var, så därför blir han hemma i morgon med. Men då måste Jonas vara hemma med honom för jag ska på kurs tis-fre. Till helgen blir det en tur till Hofors för att fira min mamma som fyller i veckan.

Ha en fortsatt bra måndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar