Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 6 augusti 2012

Sista veckan

Nu är det sista veckan innan inskolning på dagis för Nova. Utanför håller de på och ska plocka bort plattor och gräva, de vägrar ta bort trallen så vi får väl se hur fint det blir efteråt när de ha höjt där plattorna ligger. Tydligen så lutar det in mot huset så allt vatten rinner in i/under grunden. Inte undra på att det luktar fukt inne. Hos grannen har de höjt så plattorna precis får plats under panelen på huset. Blir några besvärliga dagar att få ut barn och Nikki för promenader. Känns inte kul alls. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar