Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 14 augusti 2012

andra dagen på inskolningen

Igår började Nova på dagis och iom det började Hanna och Lucas med. Lucas började grina innan vi ens kom in, blev till att ta till nappen. Hanna var på röda avdelningen en stund, sedan gick hon över till Blå och var kvar till 14. Nova var inte alls lika mammig som annars så detta känns hoppfullt.

Idag lämnade jag Hanna på blå innan jag gick till röda med Nova och Lucas. Lucas tinade upp efter ett tag och Nova följde tom med Karin iväg och tittade på saker. Lucas var kvar och åt samt sov, hämtade de halv två idag.

Dock har jag lite separationsångest för att lämna Nova där ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar