Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 26 augusti 2012

Helgmys med 15 åringen

Småbarnen hade pappahelg och Madeleine ville åka till Trollharen för att det var lysnatta i lördags. Så vi åkte dit, Sofie ville inte följa med så det blev en myshelg med bara Madeleine. Fint väder och nästan ingen blåst hade vi hela helgen, kolla på en hel del avsnitt av The Mentalist. Fixade med marshaller och lyktor på lördagen och pratade med "grannar". 2 promenader fram och tillbaka till stora vägen blev det, tog ca 1,5 timme. En lugn och skön helg helt enkelt. I morgon är det allvar igen med dagis, skola, praktik och jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar