Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 18 augusti 2012

Heldag i Furuvik

Kom ju på att Furuvik stänger snart och eftersom barnen är hos sin pappa nästa helg när det blir sista helgen de har öppet så blev det lite ändring av planerna för oss. Istället för att åka upp till stugan över helgen blev det heldag i Furuvik med köpt lunch och hela baletten. Barnen fick åkband och de har åkt karusell och haft skoj hela eftermiddagen. Nova älskade att åka karuseller. Tyvärr blev det sämre väder mot kvällningen så det blev inget bad, men jag tror inte barnen saknade det. En riktigt lyckad dag blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar