Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 12 juli 2011

Mellanlandning mellan semestrar

Vi har varit i Säter Torsdag till Söndag, mycket god mat, sol, bad och annat. Två besök i Säterdalen för att Hanna missade att rida första gången. ;-) Annars har det varit mycket lek mellan kusinerna. Åkte hem i störtregn och kom hem till störtregn, första gången jag packat ur bilen med paraply. ;-)

Måndagen har bestått av tvättning och handling. Vi har tom hunnit med att leka med gamla grannar ute på gården. I morgon, eller nu är det ju senare idag åker vi iväg på nästa resa som går till Trollharen där mina föräldrar har stuga. Hoppas det blir bra väder. Vi blir där till lördag för på söndag ska vi trimma Nikki, nästa vecka är det tänkt att vi blir hemma för det var meningen att Sofie skulle vara hästvakt. Nu blir det inget med att hjälpa till med ridning, men vi får se om det blir något att hjälpa till med mockning istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar