Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 18 juli 2011

Jag och mina vagnar

Jag har ett tag bekymrat mig för att behöva sätta Nova framåt vänd när hon börjar sitta upp så jag har letat och letat efter en syskonvagn som håller måttet. Hittade några att välja på, men från början fanns de inte att klämma och känna på här i Gävle. Men för någon vecka sedan såg jag att Bozz vagnen fanns på Barnens hus och efter att ha klämt och känt på den och därefter funderat lite mer har vi nu beställt den vagnen. Hoppas den kommer under veckan.

Nedan är två bilder på vagnen, den kan även användas så att sitt/liggdelarna är vända åt olika håll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar