Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 18 juli 2011

Hemma efter en härlig tur till Trollis

Då var vi hemma efter att ha varit på Trollharen i mina föräldrars stuga tisdag-lördag, upptäckte när vi kom hem på lördag em/kväll att vi inget internet eller telefon har. Jisses vad vi ångrade att vi inte ringt om det redan i tisdags eftersom vi märkte att något var knas redan då. Nu får vi vänta till i morgon tisdag på ett nytt modem, som tur är kan mobiltelefonerna agera modem. Fast Sofie har inte en sådan modern telefon och Maddes verkar inte fungera ändå.

Hur som helst har vi haft fina dagar i stugan, barnen har badat i havet, plaskpoolen och badbaljan. Lite båtåkning har hunnits med också. Torsdagen var vi upp till Söderhamn för lite shopping i E-Center samt att vi käkade på McDonalds. Den dagen var det rejält regnigt och blåsigt så det var rätt skönt att åka iväg. Nu blir vi hemma denna veckan och åker upp någon gång i slutet av denna vecka eller i början av nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar