Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 18 juli 2011

Idiotchaufför

Hade fått brev från försäkringsbolaget medan vi var borta, dels vill de att Sofie ska vittna om hur det gick till och dels har idioten som körde långtradaren inte angett rätt reg.nr. på skadeanmälan. Jag berättade för de på försäkringsbolaget att det var han som fyllt i anmälan och att jag inte hade kvar hans kontaktuppgifter. Skulle få hans mobilnummer och när jag skriver ner det inser jag att det saknas en siffra i det, så det går inte att kontakta honom heller. *suck* Hon på försäkringsbolaget sa att de skulle kontakta ägaren till den bilen som också fick skador när vi klämdes mellan den bilen och släpet. Hoppas detta löser sig, med vår tur slutar det väl med att vi får betala 3000 kr i självrisk trots att vi inte gjort ett skit mer än varit parkerad på en parkeringsplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar