Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 6 april 2011

Vilken dag!

Fick lägga mig i Lucas säng inatt så i morse vaknade man bredvid en riktig gofis. Senare på väg till dagis skulle jag ta Nikki när han försökt springa ut då snubblade jag och slog i handen. Har sprapsår på nedre leden på ovansidan av tumme, ringfinger o lillfinger samt småont i tummen i vissa rörelser och lägen. Nu håller vi tummarna för att det bara är en stukning, det är i alla fall ingen riktigt brott. Men däremot kan det vara en liiiiten spricka, vi avvaktar och ser. Knät är också lite ömt, men det är nog bara ett blåmärke. Som tur är så klarade jag höger hand och magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar