Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 2 april 2011

Utan bil :-S

Ja då var vi av med bilen vi försökt sälja så länge. Det känns både skönt och lite jobbigt, men det blir nog bra i slutändan. Nu ska vi bara hitta en Volkswagen Caravelle som vi kan betala kontant, vilket inte verkar vara det lättaste. De är väldigt eftertraktade så de försvinner snabbt från marknaden, hade vi fått bilen såld för typ 1 vecka sedan hade det funnits några alternativ att titta på i alla fall. Men nu är de sålda. Så det blir till att ha is i magen och invänta rätt bil. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar