Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 15 april 2011

BM besök 33+0

Igår var det exakt sju veckor kvar till BF, hade huvudvärk återigen och när jag lade mig hade jag flimmer framför ögonen. Tänkte att om det inte blev bättre så ringer vi förlossningen, men efter ett tag i sängen blev det något bättre så då tänkte jag att vi avvaktar BM besöket.

Kom till BM idag.
Protein: noll
BT: 140/85 (något högre än det varit)
Hjärtljud: 136
Magmått: sa inte vad, men jag ligger på det svarta strecket (innebär att det är för stort)

Medan hon lyssnade på bebis kände jag hur jag blev yrslig och det var inte långt ifrån att jag svimmade av. Som tur är blir det bättre när jag får vända mig och resa mig upp.

Men resten av dagen har huvudvärken legat på lut, jag har varit illamående, yrslig osv. Tycker att nu får det faktiskt vara nog. Ska bli spännande att se hur mycket bebis har ökat till om två veckor och även hur det ser ut med fostervatten. Idag har jag känt mig gigantisk i alla fall.

Vi har planer att åka till Hofors över påsk och till Säter en av dagarna. Men alltså frågan är om jag egentligen kan det. Får fundera lite och se hur jag mår i veckan. :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar