Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 27 april 2011

BM besök 34+5

140/80 och ingen äggvita i urinen. Ingen mätning och struntade i att lyssna eftersom jag ska på tillväxtul i morgon. Så onödigt att tvinga mig ligga på rygg en extra gång när jag mår så himla dåligt varje gång jag ligger på rygg. BM tyckte jag skulle berätta exakt samma sak jag berättade för henne idag för ul sköterskan i morgon så kanske vi får en läkartid tidigare än på beräknad förlossning. Annars så ska vi tydligen se till att få läkartid bokad den 2/6 för bedömning och ev. igångsättning, i morgon när vi är på ul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar