Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 1 mars 2011

1 års kalas i lördags

I lördags hade vi födelsedagskalas för Lucas, hela familjen var samlad och dessutom kom farmor, farfar, mormor o morfar. En massa presenter fick han, mest kläder men även en ryggsäck och en brandbil som låter när man kör med den. Det blev en riktig favorit. Så långt var allt bra, sedan var det dags för fikat. Lucas börjar med att sätta en bullbit i halsen så han får svårt att andas. Jag tog honom ur stolen och gick undan, fjorde som svärmors granne berättat att man ska göra. Men fick dunka honom i ryggen länge innan den kom upp, lagom när jag skrek åt de andra att ringa 112 kom biten upp. Men jisses vad skärrad jag hann bli, men chocken kom senare. Kvällen blöev helunderlig just för att chocken inte hunnit lägga sig än. Efter detta blev det lite tårta, men kalaset kom liksom av sig lite.

Hur som helst nu är han firad och han lever.

Hanna hjälper Lucas öppna presenter!

Ännu fler presenter!

Tur han fick hjälp för han var mer intresserad av snörena!

Lucas alldeles egna tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar