Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 13 mars 2011

Lucas en olyckskorp?

Igår började dagen med att han kröp ur vår säng och gjorde en volt ner på golvet o slog huvudet. För två veckor sedan satte han ju en kanelbulle i halsen och igår tog han en kork till en PET-flaska och stoppade i munnen så den fastnade och han knappt fick luft. Som tur var gick allt detta ändå riktigt bra, börjar få rutin på att dunka i ryggen nu. ;-) Tror ni han lärde sig något av dessa händelser då? Nä lite senare försökte han krypa ur Sofies säng på samma sätt som vår och sedan när han väntade på mellanmål så skulle han ta en kork till en PET-flaska igen, men Sofie hann få undan den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar