Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 24 februari 2011

Lucas fyller 1 år idag!

Grattis till lillpojken fick vi säga i morse. Hanna ville ge honom ett av paketen i morse redan. Annars har vi inte firat särskilt mycket idag, kalaset blir på lördag i halv två tiden.

Lucas får paketet och sedan hjälper Hanna till att öppna det!


Här hjälps de åt att trumma, fast Lucas förstod inte vad han skulle göra först.

Våra sötnosar tillsammans i soffan.

Lucas helt fascinerad av en leksakshand, tidigare satt han och rörde i den stora kastrullen. Kanske ska bli kock?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar