Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 19 januari 2011

v. 21 (20+5) BM besök

Var till BM idag, alla värden såg bra ut. Tom blodtrycket som låg på 115/75 idag. Vi blev allihop förvånade, men jag ska from nu gå var 14:de dag fram till v 28 därefter varje vecka bara för att de ska ha koll på mig.

Förutom detta har ajg fått order om att gå i säng senast 22 varje dag så nu måste jag definitivt ställa in mina planer på studier i vår. Skulle inte hinna med de om jag lägger mig 22. Hade visserligen redan börjat fundera på att ställa in de ändå pga trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar