Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 15 januari 2011

Förra söndagen!

Var vi till isen vid Vikingaskolan och Hanna skulle testa sina skridskor som hon fick i julklapp. Men alltså det gick väl lite sådär, hon kunde inte ens stå still själv på de. Och när vi försökte hjälpa henne att "skjuta" på så åkte fötterna antingen framför henne eller bakom. Visste det gick lite bättre på slutet, men hur gör man när man lär någon åka skridskor? Jag kan inte komma ihåg att det var nå problem med Madde och Sofie.

Men roligt hade vi och hon tyckte det var skoj trots att det var svårt och skridskorna var halkiga. Det var bättre att stå i snön för då halkade de inte.

Skridskorna är halkiga som ni ser!

Liten vilopaus tillsammans med Sofie

Benen börjar bli trötta eller så är det nå fel på hennes skridskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar