Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 23 januari 2011

Tröttheten...

I fredags kväll lämnade vi småbarnen hos farmor o farfar för att de skulle sova där. Så natten till lördag fick vi sova ordentligt och sedan drog vi oss i sängen ända till typ 11, vilket också var grymt skönt. Så jag kan säga att det var välbehövligt. Natten till idag har jag sovit helt ok, men inte riktigt så många timmar som jag skulle behöva. Men däremot sov jag på fm också så nu är jag piggare än jag varit på länge. Ikväll ska datorerna slås av kl 22.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar