Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 20 november 2010

Shopping och snölek...

Idag på em har vi shoppat lite, den sista julklappen åt Hanna samt julklänning + strumpbyxor åt henne och en julskjorta, strumpor, mössa och vantar åt Lucas. När vi sedan kom hem ville Hanna dra Lucas i hans pulka som vi köpte igår, men det var för tungt så hon hämtade sin pulka så fick jag dra de en vända medan Jonas gick med Nikki. Efter det gjorde Jonas och Hanna en snögubbe och jag en snölyckta innan vi gick in för att laga mat. Till mat blev det hemmagjorda klyftpotatisar, kassler och bea. MUMS!

Hanna försöker dra Lucas i pulkan!

Lucas i pulkan, han ömsom log som en tok och ömsom på väg att gråta!

Pappa och dotter stolta snögubbe byggare!

Min snölykta, fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar