Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 6 november 2010

Dagens eskapader

Idag är jag, Jonas och småbarnen ensamma i Hofors. Mamma, pappa och stora tjejerna har åkt på kryssning till Åland över dagen. De åkte ca 11 och kommer hem ca 23. Så efter lunch klädde vi oss och först gick vi en sväng med hundarna, ingen lång promenad eftersom Tess har ont i tassen. Sedan lämnade vi in hundarna hemma och gick vidare på lekparksjakt. Först till Hagaskolan, men där hade de bara en konstig klätterställning/rutschkana så vi fortsatte snarast. Då gick vi till dammen neranför rondellen och där fanns gunghäst o gungmotorcykel samt en liten rutschkana och en paviljong. Efter det gick vi till en affär och Sparköp och köpte bakelser till kaffet och välling åt Hanna, dessutom fick hon lite lördagsgodis.

På väg hem vill Hanna stanna i lekparken vid Hagaskolan igen. Vi blev ute totalt ca 3 timmar, så nu har jag ont i fogarna och Hanna har ont i benen.

Lucas på grönbete

Hanna leker affär

1 kommentar:

  1. Vad stora barnen har blivit.
    Vi måste ta och ses snart det var ju ett tag sedan.
    Kul se bilder på dig och familjen.

    Lotta

    SvaraRadera