Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 8 februari 2016

Privat psykolog

Då har jag varit till en privat psykolog, det kändes både bra och inte bra. Bra på det sättet att han kan göra utredningen och göra de tester som saknas från vuxenpsyk men dåligt för att det kan vara svårt att få vuxenpsyk att acceptera en ev ADHD eller asperger diagnos då de redan gjort sin utredning. Oavsett om den de gjorde är relevant då de inte lyssnat på vad jag sagt utan skrivit helt andra saker i journalen.

Frågan är då, ska jag fortsätta med utredningen här eller ska jag skicka in papper till Uppsala eller både och? Nästa fråga, kan man få tag i gamla journaler från skolhälsovård och BVC från min barndom? Kanske värt att utreda?

Just nu är jag psykiskt slut och kan inte tänka, huvudvärken ett faktum och på em fortsatt utredning med tester för Hannas del.

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar