Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 4 februari 2016

Sjukstugan fortsätter

Nova och Lucas feber pendlar, lagom när man tror de är feberfri har de feber igen. Jobbigt detta att det går så fram och tillbaka.

Imorgon bitti ska vi till barn och ungdomsmottagningen med Lucas, jag tror det är inför utredning av epilepsi dör det är inte dags för årsbesök pga astman än. Vi får väl se vad som händer imorgon.

Sedan ska han och Nova sova hos Jonas om de fortfarande är sjuk så de slipper kliva upp och klä sig tidigt på fredag morgon då de ska vara hos honom på fredagen. Hanna och jag får i så fall lite behövlig egentid.

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar