Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 3 februari 2014

Ork?

Idag var Lucas krånglig vid hämtning på dagis och krånglade/bråkade hela vägen till skolan och sedan hem. Väl hemma så hade min ork tagit slut helt, så nu sitter jag i soffan och försöker återhämta mig.

Jag verkligen HATAR att hämta på dagis för ingen av mina små vill gå hem när det är dags, det värsta av allt är ju att det är reglerna som hindrar de från att vara på dagis längre om dagarna. Bara för att jag är arbetslös så ska mina barn straffas, helt sjukt system detta. Mina barn skulle må bra av att få vara lite längre på dagis än de är idag.

Ja ja det blir väl bättre, när jag börjar jobba kommer jag säkert gnälla om att de är för mycket på dagis istället. Barnen kommer att gilla det i alla fall i början.

Ha en riktigt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar