Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Nova har nu varit sjuk några dagar med en hemsk hosta och uppåt 40 graders feber, men i morse var tempen drygt 38 och den har hållit sig så hela dagen.

Barnen och Jonas fick överaskningar i morse, de 3 små fem små chokladhjärtan var, de två stora tjejerna 5 chokladmuffins var och Jonas en ask med chokladhjärtan. Sedan har jag, Jonas och Nova varit på stan fram till hämtning. Jag var på AF, sedan lunchade vi och jag hjälpte Jonas hitta födelsedagspresenter åt Lucas. Sedan när vi väl var hemma planterade vi paprika frön och förberedde maten. Vi åt tre rätters:
- Förrätt: Tunnbröd med tre sorters färskost på (kantarell, grekisk vitlök och orginal)
- Varmrätt: En varsin liten pizza (småbarnen fick komponera sin egen pizza)
- Efterrätt: LCHF Kladdkaka med vaniljgrädde (vissa hade sprutgrädde på)

Därefter fredagsfilm med godis och cheezehearts till och nu ska de små sova och sedan fortsätter myset med godis och snax och lite film eller tv-serie. Ja just ja, jag fick tulpaner av Jonas på eftermiddagen.

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar