Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 8 februari 2014

Jag hatar...

att leva i ovisshet. Jag vet att beslut om skuldsanering dröjer 3-4 månader, men ändock. Jag vill veta hur min framtid blir, dröjer den 4 månader hinner jag inte få beslutet innan första smällen kommer. I min mage lever oron om och mellan varven mår jag bara piss. Och OM jag inte för skuldsanering då? Vad gör jag då? Sitter nästan dagligen och funderar på lösningar, men hittills har jag inte funnit en enda.

Inga pengar i madrassen, inga glömda sparpengar, ingenting finns det. Men ändå kommer jag vara tvungen att betala alla räkningar även om det saknas tusenlappar. Jaja nu är det dags för sängen så lösningen får väl vänta även om oron kommer finnas kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar