Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 23 februari 2014

För 4 år sedan...

var vi på förlossningen och skulle få vår lilla prins Efter en hel dags förlossning kom han äntligen ca 1.30 på natten och det hade hunnit bli 24 februari. Så i morgon blir han stora pojken när han fyller 4 år. Idag fick han för första gången vara ute i lekparken utan någon vuxen. Han hade visserligen Hanna med sig men ändå. Han var stolt som sjutton, det kommer nog gå bra att börja släppa ut honom själv med nu.

I morgon ska det firas med tårta och paket från mig, mormor och morfar. Pappa, farmor och farfar firade honom igår med marängsviss, bullar, chokladbollar och paket. Alla paket var lika lyckade så jag hoppas på att så blir fallet i morgon med.

Nu ska jag sova efter att ha legat sömnlös natten till idag och tänkt på en kär väns jobbiga tid som hon går igenom just nu och jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa snarast för henne och barnen.

Ha en bra söndagsnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar