Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 28 juli 2013

Sommarbilder 1

Lite bilder från sommaren
Lite karusellåkande i Furuvik
17 grader i vattnet, alla barnen badade vid Trollharen tom Madeleine(på bild) och Sofie som hade hunnit upp innan jag hann fotografera.
Lucas efter att ha doppat huvudet
Lucas som doppar huvudet
Nova kör båt
Novas första fiskestund, håller metspöt helt själv
Lucas på blåbär och smultronjakt
Hanna på blåbär och smultronjakt och sin vana trogen måste hon posera när det ska fotograferas, undrar om hon kommer bli modell som stor.
Nova på blåbär och smultronjakt, det ska synas att man ätit bär ;)
Fångsten i nätet när barnen var med och hämtade upp det, de var mycket fascinerade av all fisk. 43 abborrar och typ 11 blankfisk som kastades tillbaka i havet.
Barnen spanar på fisken de metat upp
Nova sjunger för oss i sin "mikrofon"
Alla utom jag på väg ut i båten en sväng, Novas första båttur denna sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar