Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 28 juli 2013

Sol och bad

En vecka hemma har tillbringats solande och badande. 4 olika stränder har vi lyckats besöka under veckan. Engeltofta, Gammel-Anna, Laduholmen (Forsbacka) och Rullsand. I Gammel-Anna träffade vi på Lucas bästa kompis Hugo från dagis av en ren lyckträff, gissa om de två blev lyckliga av att få leka en stund. Hanna lekte då med hans storebror också. I Forsbacka hade vi stämt träff med min kompis Lotta och hennes familj så då fick barnen återigen lekkamrater. Och till Rullsand åkte vi för att vi visste att Hugo med familj skulle dit, så idag fick de träffas och leka med. Varmt och sol blandat med moln, åska och till slut regn alldeles innan vi åkte hem. Trots detta en riktigt bra baddag.

En av dagarna var det inget riktigt badväder så då åkte vi till Furuvik så barnen fick åka karuseller igen. Det blev en lyckad dag med mycket karusellåkande, fika på café och glass/varma chips.

I morgon dags att tvätta igenom och se över vad som ska handlas inför resan till Trollharen på måndag, ska bli härligt att återvända till paradiset en vecka. Hoppas på lite mindre blåsväder denna gång så vi kan åka mer båt. Barnen längtar också dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar