Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 21 juli 2012

Andra semesterveckan

Började med ett besök i Säter, vi fick låna Jonas föräldrars hyrda stuga på campingen och sova två nätter i. Otursförföljd vistelse, först skulle Lucas simma och hamnade under vattnet så Fredrik sprang i och drog upp honom. Sedan nästa dag försvann min mobil som jag hade turen att återfå och sista dagen klämde Lucas sina fingrar i dörren till servicehuset. Men vi kom hem levande allihop.

Resten av veckan har bestått i sol och bad, besök på Rullsand där Hanna trivdes som fisken i vattnet. Furuvik och poolerna där passade alla tre småbarnen så dit blir det fler resor vad det lider. Idag har barnen varit hos pappa och jag har fått handlat och badat katter. I morgon vet jag inte vad vi gör, men tvätt blir det säkert eftersom det bär iväg till Trollharen igen på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar