Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 21 december 2011

Är vi dumma eller?

Idag startade vi upp med att slipa tapetskarvar i vardagsrummet, tre dagar före julafton. Är vi riktigt friska i huvudet? Men Hanna vill sååå gärna ha en gran hemma och för att hinna tapetsera innan jag börjar jobba var vi tvungna att slipa nu för man vill inte slipa när man har alla julsaker framme. I morgon ska spacklet slipas o sedan ev på med lite mer spackel om det behövs på vissa ställen. Sedan slipning igen till kvällen. På fredag blir det klädning av gran och så ska vi försöka hälsa på min morfar.

Här är bilder på vårt vardagsrum just nu! Glömde tyvärr att ta riktiga före bilder som vanligt. Och för den som väntar kommer efter bilder på köket framöver också!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar