Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 12 december 2011

Sluta amma

Vi har tagit beslutet att jag ska sluta amma nu för att få en fungerande vardag, framförallt att jag ska slippa tuttandet om nätterna. Vi har ju tidigare testat de flesta nappflaskor med olika varianter av nappar men inget har fungerat på vår lillfisa. Läste på familjeliv igår och fick tips om Tommee Tippee flaskan, så idag åkte jag till Barnens Hus och införskaffade en sådan. Ikväll har hon visserligen inte direkt sugit på den, men ändock fått i sig 50 ml välling ur flaskan. Dessförinnan åt hon 1 portion gröt och en halv stor burk fruktpuré till kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar