Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 22 november 2011

Omtapetsering i kök

Vi fick den briljanta idén att vi ska tapetsera om i kök o vardagsrum, har börjat i köket och där är tapetseringen klar. Vi har också satt fast våra egna bänkskåp/bänk på väggen och idag skruvat ihop vitrinskåp och skruvat upp på väggen ovanför detta skåp/bänk. Har också grundat sockel samt tre kryddhyllor och nu på kvällen även hunnit med en första strykning av lackfärgen på dessa. Kvar i köket är att fixa två hyllor bredvid vitrinskåpet, en som micron ska stå på och en som vi ska ha kokböcker på. Sedan ska lite mer socklar målas, lister målas och skåpdörrar målas samt att knopparna ska bytas ut mot något skojigare. Inte att förglömma så ska det sys nya gardiner! :-D

Bilder kommer senare när allt är klart!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad fint att ni gör om hemma! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendel

    SvaraRadera