Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 6 november 2011

Oj vad stor...

Nova blivit, var i Valbo häromdagen såg jag en alldeles nyfödd bebis och jisses vad liten han var. Eller snarare vad stor Nova är nu. :-S

Lägger man Nova på rygg på golvet tar det inte lång stund innan hon vänt sig till mage och när hon ligger på mage försöker hon ställa sig på alla fyra och krypa. Hon tar sig lite framåt genom att göra som en mätarlarv nästan, har tyvärr inga foton just nu. Men ska försöka fotografera lite någon dag när jag inte är så förbannat trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar