Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 11 november 2011

Börja jobba...

Förra veckan var jag ner på jobbet och hälsade på, då sa jag åt de att jag kommer inte tillbaka förrän hösten 2012. Efter det har jag och Jonas pratat och bestämt oss för att om han inte får ett jobb ska han vara hemma med Nova i vår och jag börjar jobba i januari.

Idag var jag ner på jobbet återigen för att hämta min nya SecureID och hälsa på lite, då informerade jag de om att jag förmodligen kommer tillbaka i januari.

Bra eller dåligt? Både och tycker jag! Behöver gå tillbaka och träffa andra vuxna men skulle samtidigt gärna vara hemma längre. Bästa vore om Jonas fick halvtidsjobb så vi kunde vara hemma 50% var  i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar