Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 15 februari 2011

Dags för en uppdatering kanske??

Det var ett tag sedan sist. Det har varit mycket sjukdomar här, men nu hoppas vi att vi kommer klara oss bra framöver.

Igår blev Sofie stångad av en häst på sin praktik så hon kom hem med en tjock och blå underläpp, idag är den inte fullt lika tjock och mer blåsvart. Ont i huvudet har hon haft också så hon kanske har en lätt hjärnskakning, men vi har inte varit till läkare.

Ikväll hade båda barnen somnat och vi gått ner när vi plötsligt hör Hanna ropa på mig och att hon har bajsat. Jag går upp i tron att hon bajsat på sig i sängen eftersom hon normalt inte bajsar annat än i blöjan. Men när jag kommer upp på trappkrönet ser jag att det lyser i badrummet och hon sitter på pottan och har bajsat. Gissa om jag blev snopen, hoppas detta gör att det släpper så hon inte vill bajsa i blöjan mer.

Vad gäller min graviditet så är det dags att åka på kontroll i morgon igen. Måste komma ihåg att säga till om intyget som ska skickas till FK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar