Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 16 februari 2011

BM besök 24+5

Idag var jag till barnmorskan, alla värden ser bra ut. Tom blodtrycket som låg på 120/75 idag. Hon mätte magen som ligger över normalkurvan och lyssnade på barnets hjärtljud och medan jag låg på rygg och hon lyssnade så sjönk barnets hjärtljud drastiskt. Hon förklarade att det kunde bli så om barnet trycker på nerver och aorta. Så hennes råd var att inte ligga på rygg alls, sedan om man omedvetet rullar över på rygg i sömnen är det ingen fara. Men det är inte undra på att jag känner mig yrslig osv till och från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar