Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 24 december 2010

Julafton

Här kommer vår julafton i bilder..
Hanna och Lucas beundrar paketen under granen.

Bästa poseringen som vi fick till, antingen ville den ena eller den andra inte sitta stilla.

Lucas, pappa och en Hanna som inte har tid att sitta stilla!

Tröttis!

Trötter Lucas i mammas knä!

Hanna i full färd att äta tomtegröt, tyvärr blev det inte mycket ätet!

Nyvaken efter ca 2 timmars sömn, väntar på mellanmål o sedan julklappar!

Ja jag lyckades få en bild på ovilliga Hanna

Hanna och Madde delar ut paket!

Lucas har fått ett paket!

Lucas nya "talande" gåvagn, funkade kanon att gå med!

Hanna hittade en alternativ användning av gåvagnen!

Hanna och hennes nya dickvagn, hon gissade direkt hon såg paketet att det var en vagn!

Busiga LUcas har klättrat upp på leklådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar