Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 19 december 2010

Har äntligen hittat rätt..

syskonvagn. Skulle ha gått på den här direkt, men envis som man var ville man ha en annan vagn. Som sedan visade sig vara i minsta laget. Men nu har vi köpt oss en som tom Hanna får plats i fortfarande och skulle kunna växa lite till i.

Nu skulle vi bara hitta rätt och byta singelvagnen till en vagn man faktiskt kan promenera med i all denna j-vla snö...

Sålde ju den andra för ett tag sedan och fick igen pengarna vi betalt för den och har nu köpt en BabyTravel syskonvagn begagnad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar