Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 13 mars 2014

Torsdag i mars

I morse hade Nova 38 grader så hon fick vara hemma idag. Pigg och glad har hon varit i alla fall.

På fm ringde telefonen och det var konsultchefen på Experis som fått mitt namn av min TRR kontakt. De söker IT-folk så han vill träffa mig på måndag morgon. =D

Efter att de stora barnen hämtatsfrån skola/dagis så slog vi till med lite fika. Butterkaka och gammeldags coccosbollar blev det. Såhär såg Lucas ut efteråt.

Efter fikat gick vi ut i lekparken och njöt av vårsolen en stund före maten. Nova lärde sig klättra upp själv i klätterställningen.

Till kvällsmat vankas Lax/crispies och potatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar