Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 16 mars 2014

Skoj för Sofie

Igår var vi och tittade på en lägenhet åt Sofie, den ligger i ett privat bostadshus och är på 2 rok på ca 60 kvm. Hyran är 4800 kr/månad och då ingår vatten, värme, el o kabeltv. Efter lite funderande sa Sofie att hon ville hyra den och vi meddelade de som äger huset detta. De skulle fundera och prata innan de bestämde vem som skulle få hyra, idag på em ringde han och berättade att de ville att Sofie skulle få flytta in. Så ikväll var vi där och skrev hyreskontrakt så from 1/7 har Sofie egen lägenhet. Så nu letar hon begagnade möbler och har ju några månader på sig att hitta det.

Ha en bra söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar