Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 16 december 2013

Ny vecka och snart jul!

Nu har vi varit sjuka med magsjuka från onsdag natt förra veckan och idag är sista smittsamma dagen. Nova, Lucas, Hanna kräktes onsdag natt och torsdag, sedan jag fredag kväll och Hanna igen lördag fm och Nova lördag kväll. Suck, vilken jävla magsjuka detta varit. Nu hoppas jag vi klarat av detta för lång tid framöver.

I morgon är det 1 vecka kvar till julaftonen, i år längtar jag faktiskt till julen. Vi har julfint här hemma och ska ta sista julbaket under veckan. Julgran ska inhandlas och kläs, sedan är de små barnen med sin pappa över jul och mina föräldrar kommer väl hit på julafton och äter.

Ha en bra vecka så här före jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar