Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 18 december 2013

Halva veckan gått

Och vi är på benen hela familjen, trots dagis fjanterier så Lucas måste vara hemma trots ingen magsjuka ELLER smitta kvar. Idag har jag varit och köpt julgranen och vi funderar på om vi ska fuska och klä den redan i morgon. Så vi får väl se!

Jobbet i Uppsala blev det inget med, det företaget att gått vidare med en intern sökande istället för att ta någon som Poolia hittade. Det i Järbo har jag fortfarande inte fått klart med hur det blir, rekryteraren ringde igår och berättade att de fortfarande har mig i åtanke och att beslut kommer förmodligen i slutet av veckan.

Ja ja det blir väl som det blir, men det skulle vara så ofantligt skönt OM jag fick jobb snarast.

Ha en bra onsdagsnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar