Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 11 september 2013

Onsdag och äntligen har jag...

fått tummen ur och börjat med mina promenader igen. Egentligen är det ju bara skönt att komma ut och gå 50 minuter och lyssna på musik. Väldigt renande och humörhöjande, nu ska jag bara se till att få ork och energi att röja här hemma. Den har saknats ett tag nu, men kanske kanske den börjar återkomma.

Hanna har inte grinat om att inte gå till skolan på morgonen på typ en vecka nu, så skönt. Hoppas det fortsätter så nu.

Ha en riktigt fin onsdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar