Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 6 september 2013

Barnfri helg... Here I come!!!

Längesedan nu att ha en småbarnsfri helg hemma, men efter att jag och Jonas kommit fram till att vårt försök att hitta tillbaka inte fungerar så är det nu dags igen. Ska försöka vila upp mig, men samtidigt hinna sådan jag inte hinner med barnen hemma.

Annat att rapportera är att Hanna efter att ha varit väldigt motvillig att gå till skolan på morgnarna nu har vänt, detsamma säger hennes lärare. Hon har börjat skina upp i skolan och efter att inte ha velat jobba nåt alls så är det inte några problem längre. Vissa problem med en tjej som knuffats med henne i matkön, men efter att ha bett läraren hålla koll verkar det inte vara något problem längre. Håller tummarna att detta håller i sig, gympan bara älskar hon och nu har hon fått hem första läxan. Blir spännande att höra hur det gick när hon ska redovisa den inför klassen på torsdag.

Nu ska jag efter en barnfri kväll med lugnande bad och film via Netflix krypa ner i sängen och läsa en stund innan jag sluter mina blå för den här kvällen.

Ha en härlig kväll och en strålande helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar